Gyakran Ismételt Kérdések

Gyakori kérdések a honlap működésével kapcsolatban…

Nem tudok belépni az e-mailben kapott jelszóval!

 

  • Ügyelni kell arra, hogy helyesen üsse be felhasználónevét, ne legyen bekapcsolva a Caps Lock billentyű, valamint a jelszó beírásánál el kell hagyni az 'aposztróf' jelet. Ha ezek után sem tud belépni, az elfelejtett jelszóra kattintva generálhat magának újat.


Szeretnék még a mai napon hozzájutni a termékhez! Lehetséges ez?

 

  • Amennyiben a termék raktáron van a személyes átvétel választásával van erre lehetőség. Ebben az esetben a rendelés leadásakor a megjegyzésekhez be kell írni, hogy „ A mai napon mennék a csomagért".


Házhozszállítást kértem, és szeretném meghatározni a kézbesítés időpontját

 

  • Legkorábban a megrendelés leadását követő első munkanapon tudják kézbesíteni a futárok a terméket. Ha csak délelőtt, vagy délután tudja átvenni, azt is megpróbáljuk megoldani. Ebben az esetben a megrendelés leadásakor a megjegyzéshez be kell írni, hogy „Az árut x-én szeretném átvenni 8-12 óráig / 12-16-ig". Ezt mi feltüntetjük a csomagkísérő cédulán.

 

Honnan tudom, hogy a termék raktáron van-e?

 

  • Minden terméknél jelezzük a „Készleten” státuszt. Házhozszállítás esetén akkor szállítatjuk a csomagot, ha azt hiánytalanul teljesíteni tudjuk, ellenkező esetben kezdeményezzük a kapcsolatfelvételt az egyeztetés végett. Amennyiben szeretné, lehetősége van a rendelésével együtt a már korábban megrendelt vagy előrendelt termékek kiszállítását kérni, ehhez mindenképpen egyeztetés szükséges!


Hogyan regisztrálhatok?

 

  • A Belépés ablak alatt talál egy "Regisztráció" feliratot. Az Önre vonatkozó kategóriára kattintva értelemszerűen ki kell tölteni a kért adatokat. (1. lépés) Kérjük, ügyeljen arra, hogy az e-mail címet helyesen írja be, mivel erre a címre fogja megkapni a belépéshez szükséges jelszót. Érdemes kitölteni minden mezőt, de a csillaggal jelölteket kötelező. (2,3. lépés) Végül miután elolvasta a általános szerződési feltételeket, jelölje be, hogy elfogadja. Amennyiben sikeres volt a regisztráció, a képernyőn azonnal üzenetet fog kapni erről.


Több óra elteltével sem kaptam visszaigazolást!

 

  • Ebben az esetben nem volt sikeres a rendelés leadása. Bejelentkezés után valószínűleg a Bevásárlókosárban lesznek még a termékek. Amennyiben azonban a "Legutóbbi rendeléseim" feliratra kattintva megjelenik a visszaigazolásra váró rendelés, akkor minden rendben van, az adatok feldolgozás alatt álnak, szíves türelmét kérjük.


Készpénzben szeretném kifizetni a terméket. Lehetséges?

 

  • Természetesen! Az interneten történő megrendelés nem zárja ki a készpénzes fizetés lehetőségét!


Bankkártyával is tudok fizetni?

 

  • Igen, előrefizetéssel a rendelés leadásakor online és személyesen az üzletben is!


Van arra lehetőségem, hogy személyesen vegyem át a rendeléseket?

 

  • Igen. Üzletünkben, a Móricz Zsigmond körtér 14. szám alatt lehet átvenni a rendeléseket nyitvatartási időben.


Hol találom meg az üzletet?

 

  • 1117 Budapest, Móricz Zsigmond Krt. 14. Replica Modell Szaküzlet és Formatex Játék Mintabolt


Honnan tudom meg, hogy mikor hozza a futár terméket?

 

  • Rendelésének feldolgozása után e-mailben kap értesítőt a rendelés állapotáról. A kézbesítés ideje: 8-16 (Bp-en 17) óra. Kiszállításkor szükség esetén a kézbesítők megpróbálják telefonon is elérni vásárlóinkat, ezért kérjük, hogy rendelésekor mobiltelefon-számot vagy munkaidőben elérhető közvetlen vezetékes telefonszámot adjon meg.